Beoordelingen

duim omhoogWij gaan voor een 10 in klanttevredenheid

Wij willen dat u tevreden bent over onze service. Daarom werken wij continu aan de kwaliteit van onze dienstverlening, maar als het een keer anders loopt dat horen wij dat net als vragen of suggestie graag van u, zodat wij onze service verder kunnen optimaliseren

U kunt op deze pagina een ‘testimonial’ plaatsen. Een testimonial is een positieve beoordeling, zodat andere klanten deze ervaringen kunnen lezen.
Een eventuele negatieve beoordeling ontvangen wij graag per e-mail, telefoon, etc. zodat we u zo spoedig mogelijk en persoonlijk kunnen helpen!

Reageren

57 beoordelingen

  1. Geweldig lieve mensen, wat een service!!
    Na ons telefoontje gister eind van de middag naar Jan, konden we vanmorgen meteen terecht.
    En om ons een extra rit te besparen werd meteen de onderhoudsbeurt gedaan, met koffie toe!!
    Dank jullie wel, jullie zijn kanjers!!

  2. 26 oktober 2018
    Na 16 jaar Primera te hebben gereden waren we wel weer toe aan wat anders,negen jaar geleden bij Garage van laar
    terecht gekomen en daar prima geholpen door vriendelijke en aardige mensen en een Primera gekocht.
    Onderhoud en keuringen al die tijd bij een buurt garage gedaan.
    Nu na 9 jaar weer bij van Laar gaan kijken en daar gewoon,alsof je er wekelijks komt,weer door vriendelijke mensen
    ontvangen, uitgelegd wat onze wensen waren, graag een automaat en een hoge zit,en een week later al een proefrit gemaakt en afgesproken dat als ze iets binnen zouden krijgen voor ons dat ze zouden bellen.
    Begin september werden we gebeld door Jan dat hij een mooie Qashqai had binnen gekregen,week later zijn we gaan kijken en nu bijna 2 maanden later rijden wij rond in een Prachtige en Fijne Qashqai gekocht bij een dorps garage met
    vriendelijke en eerlijke mensen waar je gewoon ook nog als mens behandeld word,wat we bij een groot landelijk garagebedrijf wel anders hebben meegemaakt .
    Garage van Laar daar hebben de mensen nog tijd voor je en onder het genot van een kopje koffie nog een gezellig praatje kun maken,ze krijgen van ons zeker een 10. Fijne mensen,Top garage

  3. Eigenlijk kwam ik voor een kleine reparatie aan mijn oude Nissan Note maar ging een tweetal weken later weg
    met een “jongere” Note. Wederom door Jan en overige medewerkers fantastisch geholpen. Dit garagebedrijf is gewoon top. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Wat een service en niets is teveel gevraagd, Toppie gewoon.
    Ik geeft dit bedrijf echt een 10.

  4. Bij garage van Laar in Voorthuizen op 26-09-2018 een tweedehands Fiat Punto gekocht.
    De auto is rijklaar afgeleverd,dus met nieuwe apk en onderhoudsbeurt.
    De auto was geheel gepoetst en schoongemaakt.
    Alles volgens afspraak keurig gedaan.
    Een garage waar nog tijd voor je wordt genomen,en niet alleen een verkoop praatje.
    Van ons krijgen ze een 10!

  5. Fijn informeel contact en gang van zaken. Vertrouwen werd over en weer gegeven wat de verkoop soepel liet verlopen. Op basis van een wederzijdse gunfactor hebben we zaken gedaan en dat voelde goed. Leuk om te zien dat er nog verkopers bestaan waarbij het niet direct voelt als verkoop.

  6. Wij kwamen eigenlijk alleen even kijken bij een Nissan X-Trail die onze interesse had gewekt sinds we deze op vakantie hadden gehuurd. We reden nagenoeg nog een splinternieuwe auto die we 2 jaar hiervoor hadden gekocht.

    Niet alleen werden we warm ontvangen en konden ons eens verdiepen in de auto, maar we werden uitgebreid meegenomen in verhalen en interesses van de eigenaar. Het was eigenlijk gewoon een gezellig bezoekje en vergaten bijna dat we misschien wel interesse hadden in de X-Trail.

    De gesprekken over de auto en in te ruilen auto waren kort, helder, open en eerlijk. Spreek gewoon uit wat je zoekt en wil. Geen bla bla, daar houden we van!

    Resultaat: eind van de middag een auto gekocht! Zo snel kan het gaan.. Belangrijkste voor ons: een wederzijdse gunfactor en een goed gevoel!

    Bedankt voor de service tot nu toe!

  7. Een enthousiaste Leaf rijder laat weten dat hij de Leaf toch mee op vakantie heeft genomen en bijna 3.000 km er mee heeft gereden in o.m. Frankrijk en België!

    Wel een beetje een avontuur geweest met extra spanningen; maar we zijn NIET stil komen te staan zonder stroom, gelukkig. In Frankrijk kun je ook snelladen bij de IKEA en de NISSAN dealers. Super gewoon en dealers zijn ook heel behulpzaam.

  8. Vanmorgen gebeld met van Laar auto’s.
    Totaal niet vriendelijk geholpen, tegen het onbeschofte aan.
    Omdat mijn Nissan van een dag oud niet bij hun gekocht is.
    Echt te belachelijk voor woorden.

  9. Prima service en alle tijd en uitleg bij de aankoop van een bij de aankoop van een Nissan Qashqai : uiterst tevreden: 10!

  10. Gewoon zo doorgaan.
    Je word behandeld als een koning en bent een gewone klant.
    gr.

  11. Vertrouwen hebben in elkaar als klant en medewerk(st)ers is de basis van mijn relatie met Garage van Laar!

  12. Dealer Vanlaar is een zeer vertrouwd adres, dat is in deze tijd heel wat
    waard,
    Zij verstaan hun vak en kennis en dat voelt goed, dus alle lof voor de
    Nissan familie.

  13. Was eerst van plan voor een tweede auto een heel klein toetoetje te kopen,
    maar door de charme/uitstekende begeleiding/bijzonder model is het toch de
    CUBE geworden, met tevreden resultaat.

  14. Ben zeer tevreden over Garage Van Laar !! Ben al meer dan 45 jaar klant en ze hebben me nooit teleurgesteld !!

  15. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van deze dorpsgarage.. ik woon in Amsterdam, maar prefereer deze garage..

  16. Wanneer nieuwe banden worden gemonteerd: graag duidelijker aangeven welke opties de cliënt verkiest (all-weather, zomer of winter) en welke prijsstelling daarvoor geldt

  17. Wij hebben pas 1 keer de garage bezocht en zijn hierover zeer tevreden en zijn heel vriendelijk behandeld.

  18. Graag willen wij onze waardering uitspreken voor de prettige en deskundige manier waarop wij zijn geholpen door Jan Kleijer bij de koop van onze nieuwe Nissan en de wijze waarop hij ons onlangs weer uit de nood geholpen heeft.
    Fijn dat je als klant je op je gemak kunt voelen.

  19. Vandaag onze nieuwe auto mogen ophalen.
    Ik wil op deze manier mijn dank uitspreken naar Jan Kleijer.
    Dit voor de manier waarop hij ons vanaf het eerste moment uitstekend heeft geholpen.
    De tijd, persoonlijke aandacht en informatie voorziening hebben we als zeer prettig ervaren.
    Mede door Jan straalt dit bedrijf uit dat de klant centraal staat.
    Nogmaals, geweldig bedankt.

  20. Wij hebben sinds maart 2016 een nieuwe auto gekocht bij van laar auto,s in voorthuizen
    Ik heb nog nooit een garage gehad die zo veel service geeft
    Echt een aanrader
    Perfecte garage en bij storing worden wij direct geholpen alle lof
    Karel de Liever.

  21. Na bijna vijf jaar gereden te hebben met een MICRA dig-s hoorden wij in november dat de micra met dit type motor er in 2017 uit zou gaan. Aangezien wij helemaal gek waren van deze auto wilden wij de oude nog even inruilen voor een verse zodat we voorlopig weer vooruit konden. Helaas onze dealer in Alphen aan den Rijn kon hem niet meer leveren en ook de dealers in de omgeving niet. Zelf via internet op zoek gegaan en de laatste nieuwe micra gevonden bij van Laar in Voorthuizen. De connect edition N-tec. We hebben een hele goede deal kunnen sluiten; eerlijk en direct en super vriendelijk.
    Het voelde als een verademing ten opzichte van de randstad. Toen we na enkele weken ontdekte dat er problemen met de sluiting van een portier waren en er een beschadiging daardoor optrad werd dit echt super opgelost. Dikke TIEN voor dit bedrijf. We denken er zelfs over vanuit Alphen zelfs voor onderhoud naar van Laar te gaan ondanks de afstand van 85 km. Bert en Jan bedankt voor de goede service en het vertrouwen.

    Hans en Elly Koelewijn

  22. Op zoek naar een goede occasion kwamen wij terecht bij van Laar in Voorthuizen.
    Geen voor de hand liggende keuze vanuit Amsterdam, maar het was een mooie dag en een aantrekkelijke aanbieding.

    Een klantvriendelijke ontvangst, volledige aandacht voor onze wensen en mogelijkheden, deskundig advies en een hartverwarmende ‘aftersale’ waren ons deel.
    Wij waren ‘verkocht’ en een week later konden wij op vakantie met onze eigen Qasqai!
    Graag komen we langs voor onderhoud, service, deskundig advies en af en toe een gezellig bakkie koffie!
    Bedankt, ook namens mijn vrouw,
    Ben Willers (Amsterdam)

  23. Service met de grote “S”

    Ik raad deze garage aan.
    Lekkage in de oliekoeler van de Qashqai CVT automaat. De auto is thuis opgehaald omdat er niet meer mee gereden kon worden.Naast de oliekoeler moest ook de CVT vervangen worden ivm interne schade vanwege de olielekkage. Gelukkig had ik na afloop van de standaard fabrieksgarantie verlengde garantie bijgekocht. Alle kosten werden gedekt door deze garantie. De verleende service door de garage was perfect. Leenauto werd beschikbaar gesteld en zelfs de olievlek in mijn garage hebben ze netjes opgeruimd. Personeel zeer vriendelijk en meelevend. Doorom kies ik altijd voor een “dorpsgarage”en niet voor een (misschien goedkopere) grote vestiging. Hulde!

  24. Bij een stevige aanrijding, waarbij onze Nissan note zwaar werd beschadigd, is het aan Bert van Laar te danken dat we er financieel zo gunstig mogelijk van zijn afgekomen. Zijn service en klantvriendelijkheid hebben ons ertoe doen besluiten weer een Nissan te kopen.
    Hij heeft met ons meegedacht en hij heeft er alles aan gedaan om ons tevreden te stellen, zonder opdringerig te zijn. Ook het feit dat wij gedurende langere tijd kosteloos een leenauto ter beschikking hebben gekregen verdient een vermelding.

  25. Na als vertegenwoordiger 3 x een Volkswagen te hebben gereden was het tijd geworden om mijn Jetta in te ruilen voor een nieuwe auto.

    Na een oriëntatie en diverse proefritten in modellen met een wat hogere instap zoals Ford C-Max, Opel Zafira Tourer en Volkswagen Sportsvan kwam ik op advies van mijn zwager bij Garage van Laar voor informatie over een Nissan. De 1e ontvangst door Bert en zijn vrouw en later (na zijn vakantie) door Jan Kleier voelde zeer goed. Geen opgeblazen poeha maar een zeer klantgerichte benadering waarin niet alleen op alle vragen eerlijke antwoorden kwamen maar waarbij er ook zeer goed met mijn situatie werd meegedacht. Het leek wel of ik er al jaren vaste klant was, en dat is echte klasse !!!!!

    Mijn interesse ging uit naar een Qasqai in zeer complete Tecna uitvoering ( heel “veel auto” voor deze prijsklasse), maar het was geen enkel probleem om ook even een proefrit te maken in de nieuwe Nissan Pulsar om te kunnen ervaren dat een Nissan in een maatje kleiner ook prima rijd..

    Nadat we toch voor de Qashqai hadden beslist, werden er geen koeien met gouden horens beloofd (maar tot mijn verrassing) stond de nieuwe auto wel binnen 14 dagen klaar om op te halen.

    Tijdens de aflevering nam Jan goed de tijd voor uitleg van alles wat voor mij nuttig en van belang zou kunnen zijn, hij gaf zeer praktische instructies zodat ik snel op de hoogte was van de vele mogelijkheden en instellingen van deze auto.( Nog niet eerder zo’n goede aflevering meegemaakt).

    Het bewijs moet natuurlijk nog worden geleverd, maar Ik heb er veel vertrouwen in dat ik met mijn Nissan-Qashqai bij het Nissan-Team van Bert van Laar wat de verdere service betreft voor de toekomst ook goed zit.

    Ko Dorst Nunspeet

  26. Het was een bijzonder heftig weekje. Ik had met spoed een nieuwe tweedehands auto nodig. Mijn trouwe karretje had me lang overal naar toe gebracht, maar ineens was de koek op. Via goede vrienden kwam ik bij de betrokken mensen van Automobielbedrijf Van Laar terecht en ik had het niet beter kunnen treffen. Ik heb vandaag een prachtige,betrouwbare en betaalbare auto opgehaald en meegemaakt hoe je in een moeilijke situatie blij kunt worden van mensen die andere mensen blij willen maken. Bedankt voor jullie meedenken en snelle en menselijk handelen. Jullie hebben me enorm geholpen.?❤

  27. Zelfs op je vakantie kom je NISSAN tegen,
    Zo maar een plaatje uit Zuid Frankrijk, richting Bergier boven Narbonne.
    Voelde me daardoor gelijk thuis, dus koffie drinken
    Groet van Gerda

  28. Beste mensen,

    Het spijt me bijzonder, maar ikzelf rij niet meer veilig de winter, noch de zomer, door.
    De medische staf plus mijn naaste familie heeft mij, gezien mijn gezondhads toestand (ik ben inmiddels 89 jaar),
    het zelfstandig rijden ontzegd en mijn prachtige Nissan-Micra wordt door anderen gebruikt en zo nu en dan word ik
    ermee vervoerd.
    Het heeft me overvallen, na zovele jaren zelfstandig Nederland te bezoeken, nu afhankelijk te zijn van anderen.
    Het betekent ook dat ik jullie allen en Autobedrijf Van Laar niet meer zelfstandig zal kunnen bezoeken en er
    aan onze plezierige relatie een eind is gekomen.
    Altijd heb ik vriendschappelijk contact gehad met Theo en de dames en het spijt me dat daaraan zo’n onverhoeds
    einde is gekomen. Jullie blijven door mij gewaardeerd als behulpzame, vriendelijke en bekwame mensen.
    Het bedrijf heb ik altijd gehoogacht door de perfecte en zorgvuldige behandeling van mijn Nissan. Ik wist wie er aan sleutelde
    en dat er altijd bekwaam werd gehandeld.
    Ik wens u allen, van monteur tot directeur, het allerbeste voor de toekomst en op 7 november a.s. een succesvolle dag!
    Met hartelijke groeten, ook van mijn echtgenote,

  29. We wilden weer een auto bij v.Laar.
    31 jaar geleden kochten wij daar onze eerste Datsun 100A, tussendoor nog enkele nissans gekocht bij v.Laar,15 jaar geleden een Serena,deze is nu kalmaan aan vervanging toe.Dus na een afspraak naar Bert,we werden vriendelijk ontvangen en kregen koffie aangeboden.De jongens gingen ook mee.keken hun ogen uit naar al die mooie nieuwe auto’s maar 1 viel wel erg in de smaak, dat was de 370Z en werd door hun goed bekeken.Dat zag Bert ook.
    Hij bood toen de jongens een ritje met iets vergelijkbaars aan.Zo mochten ze om de beurt mee in een nissan 350Z.
    Wat stoer! en wat hebben ze genoten!
    Bert wat leuk deze spontane aanbod.
    Zelf hebben we nog een proefrit gemaakt
    in een QQ, super auto.
    En na goed advies en zonder opdringen zijn we weer naar huis gegaan.
    Nog niet gekocht, we hopen dat nog wel te doen t.z.t.

  30. We wilden weer een auto bij v.Laar.
    31 jaar geleden kochten wij daar onze eerste Datsun 100A, tussendoor nog enkele nissans gekocht bij v.Laar,15 jaar geleden een Serena,deze is nu kalmaan aan vervanging toe.Dus na een afspraak naar Bert,we werden vriendelijk ontvangen en kregen koffie aangeboden.De jongens gingen ook mee.keken hun ogen uit naar al die mooie nieuwe auto’s maar 1 viel wel erg in de smaak, dat was de 370Z en werd door hun goed bekeken.Dat zag Bert ook.
    Hij bood toen de jongens een ritje met iets vergelijkbaars aan.Zo mochten ze om de beurt mee in een nissan 350Z.
    Wat stoer! en wat hebben ze genoten!
    Bert wat leuk deze spontane aanbod.
    Zelf hebben we nog een proefrit ge
    in een QQ, super auto.
    En na goed advies en zonder opdringen zijn we weer naar huis gegaan.
    Nog niet gekocht, we hopen dat nog wel te doen t.z.t.

  31. Een proefrit gemaakt met de Juke – die ik veel te groot vond – en hopeloos verliefd geworden. Het was vakantieperiode dus Bert (en vrouw) liepen alleen in de showroom. Toch was er alle tijd voor een praatje, een bak koffie/thee en nog een proefrit. Een verkooppraatje werd er niet gehouden, wat een verademing! De keuze werd gemaakt en de levering zou plaatsvinden halverwege november. Tijdens de tweede week van de vakantie werden we gebeld; Bert had een verrassing. De enige auto in Nederland met de kleurstelling zoals ik hem wilde (zwart met geel) vond hij in Zwolle! 🙂 We hebben hem opgehaald met de bus en autoambulance. Tussendoor veel contact gehad met Bert en in de showroom geweest. Alle tijd en aandacht kregen we. De derde week van onze vakantie konden we hem ophalen. De afspraak werd gemaakt met Jan. Vriendelijk, rustig en duidelijk legde hij alles uit. Ook Jan had geen vervelende verkooppraatjes, ook hij was van het no nonsense type!

    Ondanks de afstand van onze woonplaats gaat de auto hier in onderhoud! Topbedrijf. Topmensen. Een aanrader wanneer je een Nissan wilt gaan rijden.

  32. Wat een verademing. Geen gladde praatjes van een autoverkoper in een driedelig pak, maar gewoon een uitstekende service. Hier schrijft men service met een hoofdletter. Zeer gastvrij ontvangen en uitstekend geholpen door Bert van Laar (en zijn vrouw), en ruim de tijd om vragen te stellen en een proefrit. Wij zijn bijzonder blij met onze (eerste) Nissan een Primera. Als de auto net zo goed bevalt (en dat doet hij tot nu toe) dan is de kans zeer groot dat onze volgende auto weer bij deze firma wordt aangeschaft.

  33. Mijn complimenten aan Bert van Laar en Jan Kleijer!!!
    Op zéér korte termijn wisten zij mij uitstekend te adviseren en uit de brand te helpen met een prima auto.
    Mijn waardering voor beide heren is zeer groot!!!

  34. Op donderdag 21 augustus ben ik samen met mijn vrouw in Uw autobedrijf geweest om naar een andere auto te kijken. Na even rustig rond te hebben gekeken kwam Dhr. Jan Kleijer om ons te woord te staan. Na onze wensen aan hem kenbaar hebben gemaakt, liet hij een aantal auto’s zien en stelde hij voor om in een Qashqai een proefrit te maken. Het gesprek, ontvangst , uitleg en onderhandeling waren uitstekend vandaar deze pluim richting Jan.Ondanks de afstand ( Voorthuizen === Hoorn ) hebben wij door hem voor uw bedrijf gekozen. We hopen in de toekomst dat de service in Uw bedrijf net zo goed blijft als bij de aankoop van onze auto.

    Met vriendelijke groet Bram en Ria Schouten.

  35. Toe aan een nieuwere auto, wij rijden al sinds jaar en dag Nissan, op zoek gegaan via internet. Wij kwamen uit bij dealer van Laar in Voorthuizen. Wat ons gelijk aansprak waren de revieuws, maar eerst zien en dan geloven. Een afspraak gemaakt. Werden zee hartelijk ontvangen door Aartje en vervolgens door Bert. Het was vakantieperiode dus het bedrijf was eigenlijk gesloten maar voor spoedreparaties en verkoop open. Wat een verademing in vergelijking met Koops. Het gewone sprak ons gelijk aan. De proefrit in een Nissan Note samen met Bert gemaakt, en tevens wat van de omgeving gezien. Uiteindelijk na twee uur werd de koop bedongen en gingen wij met een heel fijn gevoel naar huis. Op 14 augustus de auto opgehaald en zijn zeer te spreken over de afhandeling van Jan. Nog even hierna terug geweest voor een klein mankementje maar dit werd uitstekend afgehandeld.
    Bert en het hele team van Nissan van Laar, jullie hebben er een klant bij en ik zal zeker een ambassadeur voor jullie bedrijf zijn. Bedankt voor alles.

  36. Sinds van de week eigenaar van onze droomauto, een prachtige Nissan Juke!! Een top auto, die helemaal bij ons past.
    een geweldige rij- ervaring!!!

    Met dank aan het hele auto van Laar team, en speciaal Jan Kleijer voor de fijne wijze waarop de koop overeen gekomen is.

  37. twee maanden geleden, heb ik een mooie zwarte pixo gekocht,super blij mee, zo’n gave kar! maar van af de eerste dag toch het gevoel, dat er iets niet helemaal klopte, dat aangegeven bij Jan, in overleg met elkaar is dat inmiddels verholpen, dus bij deze bedankt voor de geweldige service! mijn auto is helemaal Top! en mijn garage bedrijf ook!

  38. Sinds een kleine maand rijd ik rond met een nieuwe Nissan Juke Nismo. Een niet alledaagse auto en dat merk je, want hij valt veel mensen op. Mensen spreken je er ook op aan en willen graag van alles over de auto weten. Zelf ben ik erg over de auto te spreken. De motor is altijd bij de les, de 6-bak schakelt als vanzelf en de sportstoelen zijn ook op lange ritten erg prettig. En voor een auto met 200pk onder de kap valt het gemiddelde verbruik niets tegen, want ik zit zo rond de 1:12, waarbij ik mijn kilometers zo ongeveer voor de helft op de snelweg maak en voor de andere helft op de binnenweg.

    Nog mijn dank aan Jan Kleijer en Bert van Laar die ervoor gezorgd hebben dat deze bijzondere Juke snel geleverd kon worden. De aflevering verliep prima en ik ga ervan uit dat de service net als bij de vorige Nissans die ik gereden heb ook nu weer dik voor elkaar zal zijn.

  39. Twee weken terug voor het eerst kennis mogen maken met deze dealer. Meteen een hartelijke ontvangst in de stromende regen. Proefrit was zo geregeld en mijn oog viel (al enige tijd) op een Micra met weinig kilometers. Een week later met mijn vrouw nogmaals de proefrit gemaakt en ze was verliefd op de Micra! Een laag verbruik, gecombineerd met een mooie auto (hij is altijd dealer-onderhouden door van Laar) maakte de beslissing heel eenvoudig: Hier wil ik een x bedrag besteden aan een goede occasion! De verkoper, Jan Kleijer, is een gevoelsmens en geen keiharde verkoper, dat stelde ons gerust. Onze aankoop wordt nog even tip-top gemaakt naar onze wensen en dan gaan we genieten van een prachtige Nissan Micra! na de aflevering op 30 maart zal ik nog even berichten….

  40. Hoi Bert, Aartje, Trude, Jan, Theo …en iedereen waarvan ik de naam niet weet,

    Een beetje laat misschien, maar ik wil jullie nog even laten weten hoe super gezellig ik de ‘Ladies Night’ vorige week gevonden heb.
    De verrassende manier waarop de Nissan auto’s onthuld werden (ik dacht toen ik binnen kwam: wat slim … ze hebben de auto’s goed verpakt tegen krassen ), de gezellige mannelijke ladyspeaker, de modeshow, het voorstellen van jullie eigen mensen op de rode loper, een ritje in de Nissan Leaf, de standjes van o.a. Gall & Gall, Bossenbroek, De Knipmuts etc. De drankjes & de hapjes …
    Ook van de praktische workshops in de garage heb ik iets opgestoken. En wat lief … een rode roos en een leuke goodiebag

    Dank voor de uitnodiging en de gezelligheid.

    Marijke Hoefsmit

  41. Nou, wij vonden het erg leuk dat we er bij mochten zijn. Het was een heel gezellige avond.

    Super goed georganiseerd!

    Bedankt en groetjes,

    Jenny van Dijk en

    Wilma van Woudenbergh

  42. Beste Fam van Laar,

    Allereerst heel hartelijk bedankt voor de fantastische avond woensdag.
    Het was heel gezellig ,bovendien leerzaam en ook nog lekker allemaal.
    Die cursus in de garage was SUPER! Hulde aan de monteurs!
    Bovendien heb ik nu ook nog een prijs gewonnen , dat is helemaal leuk.
    Ik hoop hem as dinsdag op te komen halen.
    Verder heb ik nog een vraag, Is er een zwart t shirt met lange mouwen gevonden?
    Dat heb ik uit getrokken met bloeddruk meten en vergeten weer aan te trekken.
    Het merk is Dolce Vista, zo ja dan neem ik het gelijk mee.
    Prettig weekend

    Met vriendelijke groeten,

    Paulien Bläss

  43. Hallo,

    Wat was het een leuke avond, voor een ieder wat wils.

    Ik hoop niet met een lekke band naast de weg te komen, maar mocht dit gebeuren weet ik hoe ik het moet oplossen.

    Nissan Van Laar deed het in mijn ogen al zeer goed bij vrouwen , maar gisteravond was het helemaal leuk.

    Nogmaals hartelijk dank,

    Riet

  44. Ladies Night…

    Complimenten voor iedereen….

    We hebben genoten van de mooie kleding tijdens de modeshow, van de leerzame uitleg van de mannen in de garage, de interessante en “lekkere” deelnemers in de showroom en de nieuwe ervaring van het rijden in de Leaf.

    Bedankt voor de leuke avond!

    Groetjes

    Francien
    &

    Ans

  45. Hallo,

    Aaan iedereen, die gisteravond meegewerkt heeft geef ik een dikke pluim.

    We hebben ontzettend genoten, de jongens in de garage hebben ons verschillende dingen leuk bijgebracht.

    En de verdere omlijsting zat super in elkaar. Het is terzijnertijd zeker voor herhaling vatbaar.

    Met vriendelijke groeten,

    Janny Haarsma en vriendin.

  46. Jullie hadden overal aangedacht.
    Een goed welkom,de inwendige mens werd niet vergeten,
    Heerlijke speaker , gezellige muziek,
    Aandacht voor ,de vrouw ,
    En veiligheid op de weg en vertrouwd raken met je auto!!!!!!!!
    Aarje mocht van mij best iets meer in de spotlights staan ……..het was immers ladys night!!!!
    Zij bleef bescheiden.
    ( dat siert ook wel weer)

    Hartelijk bedankt voor de zeer goed verzorgde en leerzame avond.
    Marjo Korving

    Groetjes

  47. Goedemorgen allemaal,

    Een beetje goed geslapen? Het was een geslaagde avond denk dat jullie er met trots op terug kunnen kijken hoe de klanten reageerden.

    De dames die wij hebben gesproken vonden het erg leuk. Maar vooral de uitleg in de garage vonden ze helemaal top. Ze vonden het leuk om de mannen beter te leren kennen die de auto’s nakijken! Wilde dit toch laten weten een opsteker voor jullie allemaal!

    Succes met alles en spreken elkaar gauw.

    Met vriendelijke groet,

    Jannet en Henk.

  48. > Goedemorgen Aartje, Bert en medewerk(st)ers van Fa. van Laar,
    >
    > Hartelijk bedankt voor de leuke, leerzame en gezellige LADY’S NIGHT van
    > gisteravond.
    > Ook nog bedankt dat wij ondanks de korte termijn van opgave toch
    > mochten
    > komen.
    > We hebben genoten.

  49. We zijn klant sinds maart 1971 klant bij van Laar eerst benzine, maar in 1976 een auto dus meer dan 40 jaar en tot grote tevredeheid.Altijd staan ze voor de klant klaar en doen hun uiterste best voor de klant.Ik hoop dan ook nog vele jaren bij van Laar te blijven.

  50. Diverse keren geweest om proefritjes te maken in Nissans. Uiteindelijk is het geen Nissan geworden maar wat mij opviel was de klantvriendelijkheid die echt onderscheidend is. Dat blijft echt hangen. Misschien tot de volgende auto.

  51. Wij hebben afgelopen donderdag een brandweerrode nissan micra cabriolet automaat gekocht met heel veel plezier bij Jan Kleyer verkoper.
    Zijn heel vriendelijk en eerlijk behandeld
    Hopen er veel plezier van te krijgen maar daar twijfelen wij niet aan

  52. Ruim een weel geleden de Qashqai 1.6 connect edition opgehaald bij van Laar. We hebben een deal gemaakt die van beide kanten een goed voelt. In het algemeen een compliment voor het team van Van Laar en in het bijzonder deze keer voor Jan Kleijer. De juiste auto bij de klant vinden is het uitgangspunt. Tot nu toe alleen nog maar positieve reacties ontvangen op de QQ. Een stoere sportieve auto in een opvallend mooie kleur.

  53. Afgelopen week een Qashqai 1.6 Connected Edition afgehaald aan de Kerkstraat. Eerste ervaring is veel belovend. Mooie auto, mooie uitvoering en goede uitstraling. Zeer tevreden over de wijze waarop het proces van verkoop en aankoop door het team van Van Laar verzorgt is. Deze keer in het bijzonder de complimenten aan Jan Kleijer. Goede aandacht voor de wensen van de klant. We zijn tot een deal gekomen die beide partijen een goed gevoel geeft. En nu gaan we rijden, genieten van de kilometers die gaan komen.